Ik heb als gevolg van deze studie, maar vooral door de omgeving en de menselijke interactie, ontzettend veel vaardigheden ontwikkeld in stress-management, organisatie, leiderschap, interculturele communicatie, openbaar spreken, ingewikkelde informatie selecteren, analiseren en presenteren, en hoe ik een professioneel netwerk opbouw.
Eénjarige voltijds dansopleiding, PERA School of Performing Arts Cyprus, Girne American University, Girne, Noord-Cyprus
De lessen waren van
zeer hoog niveau en het was goed voor mijn ontwikkeling om van elke docent zo intensief les te krijgen voor
een korte periode (4 tot 8 weken) en dan weer om te schakelen naar de nieuwe docenten.
MSc. Globalisation & Development, School of Oriental and African Studies (SOAS), London
Zonder het Vreedefonds was het niet mogelijk geweest om het jaar volledig te gebruiken ten behoeve van mijn academische, sociale, en professionele ontwikkeling als persoon
Master of Neuroscience, University of Oxford, United Kingdom
We begonnen de Masters in Neurowetenschappen in Oxford met 14
studenten vanuit de hele wereld: Spanje, Italie, Zuid Afrika, Nieuw Zeeland,
Pakistan, India, Slowakije, Afghanistan, Tunesie, Canada, China, Ierland,
England en ik als vertegenwoordiger van Nederland.
De studie heeft veel theoretische kennis opgebaard en ik heb ook veel baat gehad aan de lessen en informatie die beschikbaar werd gesteld aan mij als student.